/ TOM FORD - Black Orchid EdT đŸ–€ Har haft nöjet
Beauty Tester
Nikki
Beauty Pro
10/06/23-07:47(redigerad den 10/06/23-07:48)
TOM FORD - Black Orchid EdT đŸ–€ Har haft nöjet att testa denna Unisex-doft genom Kicks Beauty Talks.  Den Ă€r vĂ€ldigt speciell men otroligt spĂ€nnande. Har inte mycket erfarenhet av Tom Ford sĂ„ det fick ocksĂ„ bli ett "studiebesök" i butik för att jag skulle lĂ€ra kĂ€nna Black (& Velvet) Orchidfamiljen lite bĂ€ttre.  Var nĂ€stan lite frustrerad över att jag inte riktigt tyckte om doften nĂ€r jag först provade den och faktiskt inte andra gĂ„ngen heller men sedan hĂ€nde nĂ„got.  PĂ„ mig doftar den i början vĂ€ldigt maskulint, doften Ă€r rökig, jordig, örtig, kamferliknande och samtidigt lite söt. Efter en stund exploderar den i varma kryddor, blommor och söt fruktighet. HĂ€r Ă€r doften helt berusande sensuell i timmar för att sedan landa i en mjuk, varm och behaglig doft.  Flaskan Ă€r lyxig i matt svart med guldtext och för att vara en EdT hĂ„ller doften otroligt lĂ€nge. Doftnoterna Ă€r: Toppnoter. Patchouli, Plommon HjĂ€rtnoter: OrkidĂ©, Tuberos, Peppar, Kryddnejlika Basnoter: Patchouli Detta Ă€r en doft som kĂ€nns exklusiv och förförisk och som kanske inte passar alla dĂ„ den verkligen sticker ut och tar plats.  Har fĂ„tt kommentarer varje gĂ„ng jag anvĂ€nt den och det har aldrig hĂ€nt förut.  Om denna recension gjort dig nyfiken sĂ„ gĂ„ och provdofta. Det blir en upplevelse!  
Black Orchid EdT 100 ml
Tom Ford
Black Orchid EdT 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!