Dax för dessa tomma produkter att ta en tripp till Ă„tervinningen đ
NÀr det kommer till serien frÄn redken (schampo och balsam) sÄ rekommenderar jag den varmt till alla som vill jobba med fukt/reparation och styrka i hÄret. Extra plus för att den inte gör hÄret fett. Jag som lÀtt fÄr fet hÄrbotten kan lÀtt vara 3-4 dagar utan tvÀtt med detta schampo.
Settingsprayen frÄn Mac har ocksÄ anvÀnts flitigt i sommar. Den Àr alkoholfri och torkar ej ut samtidigt som den hÄller dig matt. Finns inte pÄ Kicks Ànnu vad jag kan se. Finns flera som rapporterat om att den lÀmnar vita flÀckar i ansiktet, men detta hÀnder bara om man glömt skaka flaskan ordentligt innan. DÄ den Àr alkoholfri mÄste man göra detta för att undvika white stain typ. Nu i höst/vinter anvÀnder jag en annan dÄ jag inte svettas lika mycket, men kommer absolut slÄ till pÄ denna nÀsta Är igen.
Sist men inte minst kerastase serumet. MÄste vara en av de dyrare produkter jag köpt. AnvÀnde initialt tillsammans med schampo och inpackning i samma serie, 2 gÄnger per vecka. Jag kan Àrligt inte uttala mig om den gjort sÄ mycket för hÄret och nu har jag gÄtt över till att testa den röda flaskan (overnight serum) sÄ osÀker om det blir ett köp igen.