/ Tack till Kicks för de fina SENSAI-proverna
Danfeng
Beauty Pro
17/06/26-09:11

Tack till Kicks för de fina SENSAI-proverna

På sistone har jag tagit med mig det här SENSAI-setet överallt när jag reser. Från början tänkte jag bara använda upp några prover som låg hemma, men ju mer jag använder dem, desto mer uppskattar jag dem.

Jag trodde först att de små förpackningarna skulle ta slut snabbt, men jag underskattade verkligen hur dryga de är. Särskilt lotionen och krämerna – det behövs så lite varje gång att setet har räckt i över en månad trots regelbunden användning.

Det bästa är hur smidigt det är att resa med. På sommaren vill jag gärna packa lätt, och alla dessa små flaskor och burkar får enkelt plats i necessären. De går dessutom utan problem att ta med i handbagaget på flyget, samtidigt som jag kan behålla hela min hudvårdsrutin.

Under en resa vid havet nyligen utsattes huden varje dag för stark sol, havsvind och luftkonditionering. Normalt brukar huden bli torr och kännas stressad, men med den här rutinen höll sig huden förvånansvärt balanserad. På kvällarna använde jag produkterna i ordning, och nästa morgon kändes huden fortfarande mjuk, återfuktad och behaglig. Absolute Silk-serien har dessutom en textur som jag verkligen gillar – återfuktande utan att kännas tung eller kladdig, perfekt för sommaren.

Tidigare såg jag mest prover som något man testar en gång, men nu tycker jag faktiskt att sådana här reseförpackningar är otroligt praktiska. Man får med sig en komplett hudvårdsrutin utan att behöva släpa runt på stora flaskor.

De här små produkterna kanske inte ser mycket ut för världen, men de räcker utan problem genom en hel sommars resa.

Det känns nästan inte som att jag använder prover – snarare som en kompakt version av hela SENSAI-rutinen.

Absolute Silk Micro Essence-In-Lotion Limited Edition 150 ml
Sensai
Absolute Silk Micro Essence-In-Lotion Limited Edition 150 ml
Cellular Performance Lotion I Light 125 ml
Sensai
Cellular Performance Lotion I Light 125 ml
Silky Purifying Cleansing Oil Step 1 150 ml
Sensai
Silky Purifying Cleansing Oil Step 1 150 ml
Silky Purifying Milky Soap Step 2 150 ml
Sensai
Silky Purifying Milky Soap Step 2 150 ml