/ Tack till Kicks Beauty Talks för äran att få testa en
Doruntina
Beauty Pro
06/03/23-14:43(redigerad)
Tack till Kicks Beauty Talks för äran att få testa en produkt, detta har jag sett fram emot 😍 Jag har fått testa en av Hugo Boss parfymer: "The Scent For Her Magnetic". Perfekt tillägg på min parfymhylla då jag redan har den första parfymen i deras serie som bara heter "The Scent for Her". Magnetic är precis som titeln lyder - magnetisk och förförisk/lockande. En tyngre, kryddig och rik doft som passar perfekt för kvällsbruk. Jag testade den dagtid, två sprayningar på handleden och det räckte gott och väl, för den doften höll sig hela dagen. En ny favorit som kvällsdoft för mig! Så här beskrivs doften på Kicks hemsida, och jag kan inte annat än att hålla med. Upplev förförelsens kraft med BOSS The Scent Magnetic Eau de Parfum for Women, en intensiv tolkning av den ursprungliga BOSS The Scent som förtrollar sinnena. -Lockande toppnoter av osmanthus-blomma intensifieras här för att ge parfymen en kraftfull sensualitet. Hjärtnotens sammetsmjuka ambrettfrö hypnotiserar sinnena och förs oemotståndligt ner mot basnotens rena, vita mysk som ger BOSS The Scent sin alldeles unika magnetism. -BOSS The Scent Magnetic Eau de Parfum for Women, skapad av parfymören Louise Turner, är en intensiv och förförande parfym med noter av amber och mysk. Denna eau de parfum presenteras i en diamantformad mörklila lackflaska med ett skulpterat, gyllene lock som fångar blicken. #beautytester #kicksbeautytalks
The Scent For Her Magnetic EdP 30 ml
Hugo Boss
The Scent For Her Magnetic EdP 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!