/ 🇾đŸ‡Ș Svensk Parfym 🇾đŸ‡Ș Har ni hört talas om mĂ€rket?
Sofia
Beauty Pro
23/09/24-19:08
🇾đŸ‡Ș Svensk Parfym 🇾đŸ‡Ș Har ni hört talas om mĂ€rket? Parfymer inspirerade av Sverige och tillverkade i Sverige. Jag bestĂ€llde tre deluxe samples som jag testat idag, tyckte det lĂ€t spĂ€nnande med svensk nischparfym! 😃 TyvĂ€rr passade de inte riktigt mig. Dofterna Ă€r otroligt naturtrogna, det ska parfymören Henrik LestrĂ©us ha cred för! Man kĂ€nner verkligen doften av trĂ€, bĂ€r etc precis som de luktar i verkligheten. Men det passar inte mig, tyvĂ€rr. Gillar man dĂ€remot vĂ€ldigt naturliga dofter sĂ„ ska man kolla in Svensk Parfym! En – VĂ€ldigt trĂ€ig, enligt mig maskulin doft. Fick huvudvĂ€rk och mĂ„dde lite illa av den (jag Ă€r jĂ€ttekĂ€nslig). Hade kunnat vara en trevlig doft för typ doftpinnar i en stuga runt jul. 🎄 Ljus – Citrusdoft som tyvĂ€rr var lite frĂ€n och försvann snabbt pĂ„ min hud. 🍊🍋 FĂ„r testa den igen. Prakt – Denna gillade jag bĂ€st av de tre, vilket var vĂ€ntat. Den har noter av bland annat svartvinbĂ€r, Ă€pple, regn och rabarber. 🍏🌧 TĂ€nk en typisk svensk trĂ€dgĂ„rd. Den var lite för skarp för min smak men stor igenkĂ€nning i doftnoterna!
FortsÀtt utforska gemenskapen!