/ Sugen på en ny setting mist/spray! Dessa är mina
Nikki
Beauty Pro
26/12/24-22:04

Sugen på en ny setting mist/spray!

Dessa är mina favoriter. Jättenöjd med alla tre men vill testa någon ny.

Har nu testat den nya från NARS, som de flesta testpersoner höjt till skyarna, 3 gånger men saknar wow-känslan jag vill ha för det priset.
Håller makeupen bra men inte bättre än Urban Decay's All Nighter Setting Spray. Fin naturlig finish. Inte lika behaglig mjuk mist som t ex Morphe. Doftar inte gott och är väldigt dyr.

Är nyfiken på IDUN Minerals nya (orange) då jag verkligen gillar deras andra (den röda). Någon som testat den redan? Vad tycker ni i så fall?

Har ni någon annan ni kan rekommendera? Jag vill ha en naturlig finish, lite lyster är ok men absolut inte massa glow!

Skulle jag välja en just nu skulle det nog bli IT Cosmetics Your Skin But Better Setting Spray.

Känns som lite av en doldis, tycker jag, och fram till rätt nyligen visste jag inte ens att den fanns. Behaglig spray och härlig känsla på huden. Håller makeupen bra och doftar jättegott. Dessutom massa hudvårdande ingredienser.

Har faktiskt aldrig blivit besviken på någon produkt från IT Cosmetics som jag testat, vare sig hudvård eller makeup (foundations).

Light Reflecting Mist 90 ml
NARS
Light Reflecting Mist 90 ml
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
IT Cosmetics
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Ready Set Fix 100 ml
IDUN Minerals
Ready Set Fix 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!