/ Stay Hydrated! 💩
Danfeng
Beauty Pro
11/07/26-17:48

Stay Hydrated! 💩

SENSAI Absolute Silk Micro Mousse Treatment Àr en av de hudvÄrdsprodukter som jag har anvÀnt lÀnge och som jag fortsÀtter att köpa om.

Jag har kombinerad hud med en oljig T-zon, sÄ jag anvÀnder rengöringsprodukter som rengör ordentligt. Problemet Àr att huden ibland kan kÀnnas lite stram efter tvÀtt om jag inte Äterfuktar direkt.

Det jag har mÀrkt efter att ha anvÀnt den hÀr produkten under en lÀngre tid Àr inte nÄgon dramatisk förÀndring över en natt, utan att huden kÀnns mer balanserad varje dag. Den blir inte lika lÀtt torr efter rengöring och kÀnns mjuk och Äterfuktad under dagen.

Jag tycker ocksÄ mycket om konsistensen. Den kommer ut som ett fint skum men förvandlas snabbt till en lÀtt essence nÀr man applicerar den. Den absorberas snabbt och kÀnns aldrig kladdig, vilket gör att jag gÀrna anvÀnder den Äret runt, Àven pÄ sommaren.

Efter en lÀngre tids anvÀndning upplever jag att huden hÄller fukten bÀttre Àn tidigare. Mina kinder kÀnns inte lÀngre lika torra och huden ser jÀmnare och friskare ut. För mig Àr det inte en produkt som ger en omedelbar "wow-effekt", utan en som lÄngsamt förbÀttrar hudens kvalitet och gör att den kÀnns vÀlmÄende varje dag.

Absolute Silk Micro Mousse Treatment 90 ml
Sensai
Absolute Silk Micro Mousse Treatment 90 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!