/ SPOILER KICKS ADVENTSKALENDER OCH NILENS JORD
Nathalie
Beauty Pro
30/11/25-16:08

SPOILER KICKS ADVENTSKALENDER OCH NILENS JORD ADVENTSKALENDER

Idag är det ju första advent och jag och maken fick öppna våra adventskalendrar. Imorgon får jag äntligen börja öppna mina två sminkkalendrar vilket jag ser otroligt mycket fram emot, men idag var det dags för de här. Det här innehöll dagens luckor.

Kicks-kalendern innehöll fyra saker:

Verso Barrier Strengthening Cream - en stärkande barriärkräm, precis som det låter. Bra för torr och känslig hud

Filorga Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam - rengöringsskum för alla hudtyper. Ska tvätta bort smink också

Bulldog Original Shave Gel - ingen nyhet för honom. Ska ge en mjuk rakning och innehåller aloe vera för att bl.a lugna huden

Recipe for Men Under Eye Gel - ögonkräm som jag inte trodde att han skulle vara intresserad av, men det var han! Generellt sett är han sån som smörjer in ansiktet när han har duschat och that's it 😂

I första luckan från Nilens Jord fanns Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum. Den ska utöver att återfukta med flera återfuktande ingredienser även minska svullnad och mörka ringar. Det kommer en first impression på den sen, använde den redan idag!

Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml
Nilens Jord
Hydra Glow Vitamin C Radiance Brightening Eye Serum 15 ml
N°3 Barrier Strengthening Cream 40 ml
VERSO
N°3 Barrier Strengthening Cream 40 ml
Original Shave Gel 175 ml
Bulldog
Original Shave Gel 175 ml
Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam 150 ml
Filorga
Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam 150 ml