/ Sommaren är här och det är dags att rocka festivaler och
Amanda
Beauty Star
27/06/23-14:32
Sommaren är här och det är dags att rocka festivaler och fester!💃💥När det kommer till frisyrer i sommar har jag tre krav: snyggt, enkelt och hållbart. 😍 Jag har testat en hel del frisyrer, men det finns två som verkligen checkar av alla mina krav. Och det bästa av allt? De är superenkla att göra! Med hjälp av mina bästa vänner, Leave In Treatment BB Cream och Styling Gel från Lernberger Stafsing, kan du skapa hållbara lockar som överlever svettiga och fuktiga nätter. BB-krämen skyddar och vårdar håret samtidigt som den ger värme- och UV-skydd. Och gelén ger stadga och definierar dina lockar på bästa sätt. De är verkligen en perfekt duo! I min video visar jag dig exakt hur du kan använda dessa produkter för att skapa två snygga och enkla frisyrer. Mitt främsta tips för hållbara lockar är att styla håret när det är blött, sektion för sektion, för att säkerställa att varje hårstrå får produkt på sig. Och snåla inte med gelen! Det är den hemliga ingrediensen som ger dina lockar definition och långvarig hållbarhet. Nu är frågan, vilka är dina bästa tips för att få hållbara lockar i sommar? Och vilken frisyr kommer du rocka? Dela med dig i kommentarerna! 💫
Styling Gel
Lernberger Stafsing
Styling Gel
BB Cream Leave-In Treatment 150 ml
Lernberger Stafsing
BB Cream Leave-In Treatment 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!