/ Som utvald beauty tester fick jag äran att testa Emma S. -
Beauty Tester
Sandra
Beauty Pro
22/02/23-08:47
Som utvald beauty tester fick jag äran att testa Emma S. - Treatment 2 % BHA Toner. Och här kommer min ärliga recension🥰 Beskrivning: produkten är en effektiv ”leave-on” exfoliering som innehåller 2% BHA-syra och 1% Pilbarksextrakt vilka rengör din hy på djupet genom att lösa upp pormaskar, ta bort döda hudceller och förebygga finnar och plitor. BHA tonern innehåller även återfuktande ingredienser som tillför och bevarar fukt i huden. Regelbunden användning håller din hy i balans och gör den ren, klar och fräsch. Passar alla hudtyper. Min recension: Formulan har en väldigt mild nästintill ingen doft alls. Jag tyckte formulan kändes något ”tjockare” i konsistens gentemot andra toners jag använt tidigare vilket jag gillade. Jag har en normal hy som upplevs torr på vinter halvåret. I produktbeskrivningen rekommenderar dem att man ska vänja in den så jag startade med att använda den varannan dag genom att applicera produkten på en bomulls rondell och svepa den över ansiktet. Lite som väntat med syra produkter så fick min hy ett utbrott genom små finnar, det är aldrig roligt när dessa utbrott kommer men jag vet också med mig att det är en del av processen när man vänjer in en ny produkt och med lite tålamod kan min hud kanske bli ännu bättre så jag fortsatte och började sedan använda den varje dag. Efter några dagar försvann finnarna och jag upplever nu en finare glow i huden. Jag känner mig renare men också mer återfuktad. De små förstorade porerna runt näsan och hakan är mindre och jag är såld! Tidigare har jag aldrig fastnat för en toner, aldrig köpt lika och köpt en helt ny när den jag haft tagit slut. Det för att jag inte upplevt att en toner kan göra mer än att vara en just en toner, if that makes sense?😅 Men plötsligt händer det! Den här kommer bli en stående favorit i mitt badrumsskåp och köpas om och om igen✨
Clarifying 2% BHA Toner 150 ml
Emma S.
Clarifying 2% BHA Toner 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!