Som ni säkert redan vet så är solen väldigt skadlig för huden. Därav förespråkar jag alltid att skydda sig så gott det går och istället använda brun utan sol när man vill ha en ”bränna”. I videon berättar jag om mina bästa tips för att lyckas med brun utan sol och nedan kommer tips på olika favoriter:✨ St Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing MousseDen här är för dig om inte gillar hur brun utan sol luktar när färgen börjar utvecklas! Ger en fin och jämn färg samtidigt som den doftar bär när färgen utvecklas. Moussen kommer i en pumpflaska och räcker väldigt länge. Applicera med handske!✨ Clarins Self Tanning Milky LotionPerfekta produkten för en nybörjare! Ger en lätt färg som man enkelt kan bygga upp genom att använda flera dagar i rad. Lotionen appliceras enkelt med händerna och är applikationen är svår att misslyckas med. Tvättar bara händerna ordentligt efter applicering. Kan även användas i ansiktet.✨ James Read H2O Tan Mist FaceFör en snygg färg i ansiktet! Gör en lätt fuktgivande rutin utan syror och låt den sjunka in helt. Spraya sedan på 4-6 spray och efter några timmar har man fått en fin och jämn färg! BUS-enkelt 😉✨ St Tropez Self Tan Extra Dark Bronzing Mousse Den här är för dig som är en erfaren användare av brun utan sol samt vill ha mycket färg! På grund av den höga pigmenten så är produkten något svårare att jobba med en den förstnämnda. Men färgen blir jättefin och väldigt mörk. En handske vid applicering av denna är ett måste!Vilken brun utan sol produkt är din favorit just nu? 🤎
St Tropez
Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse 200 ml
James Read
H2O Tan Mist Face 100 ml
St Tropez
Self Tan Extra Dark Bronzing Mousse 200 ml
Clarins
Self Tanning Milky Lotion 125 ml