Som jag skrev i min profil, jag ÄLSKAR att prova på nya produkter och när de kommer till min ansikte dag och nätt rutiner är FILORGA min absolut favorit! Men pga min hud är något känsligt och efter ett tag cirka 2-3 månader så sluta produkter fungera och jag börja ser ute som en ton åring igen som precis fått första mens ( härligt ! Eller) någon annan som har de så ? sen jag kan komma ihåg har de varit så och @12-14 år hade jag värsta outbreaks asså mitt ansikte var full med alla typer av utslag och du vet den åldern .. man tro att utseendet är super viktig och omg att får sånt som är naturligt från kropp till kropp I den åldern 😂 så kan säga de var överdrivit många dag/kvällar jag vägrade går ute. Grått sönder mej sen kom produkten Proactiv ( detta var i USA som sagt ) min räddning men efter några månader slutade fungera och märkte jag fick ändra upp efter några månader.
Så nu i 30 åldern, kan jag fortfarande får några utslag när hormoner leker lite för mycket 😉 men märkte att jag använder kanske Filogora 3x i veckan ( beroende på hur min hud betedde sej den veckan ) sen min alltid Go-to är den gamla heliga Nivea !! Nivea Scrub, vanlig wash waterproof makeup remover och kram.
Dock! Älskar jag Lancome absolut Serum men använder mest av jelly mask och hyrda zen anti stress kram kanske några gånger i månaden. Clinique men endast mild facial wash och älskade den rosa facial scrub ( måste köpa igen )
Tack vara som sagt kicka i kalmar på baronen så blev jag introducerad av Biotherm Auqa Bounde och biotherm Therapy Uplift day.
Wow asså ! Min syster kom förbi en dag och trodde jag hade smink på mej ( mixa alltid lite kicks overnight self tan med min kväll kram ) så hade ju lite naturlig fin färg men hade inte ens hunnit med primer !
Har också en sjukdom EDS * Ehlders Danlos syndrom ” de en bindvävssjukdom som påverka vår kollogen så tyvärr tillverka vår kropp inte ens i närheten av vad den ska och dock man använder tillskott finns de inte ens en dos i tillskott som når upp till vad ” vanliga kroppar får ”
Så allt jag köper är helst med uplift och som den röda biotherm ( can användas båda morgon och kväll aven .. enligt personal på kicks och dom vet deras grej! Trist men! ) men den varit en gift sent from above samma med filogora sleep and lift ( måste igen hehe )
Men dock en del produkter som från Clinique . Lancome..mm.. kan kanske vara för stark för min hud så har jag nära och kära och läst bloggar vad folk absolut älskar och rekommenderar dom!