/ Solskyddet i ditt smink räcker inte! Du applicerar inte
Asrin #hudvardstjej
Beauty Star
01/06/23-16:14
Solskyddet i ditt smink räcker inte! Du applicerar inte tillräckligt mycket för att få fullgott skydd och därför är det alltid bäst att ha ett separat solskydd. Idag ska vi prata om 3 solskydd att kika in hos Kicks och hur mycket man behöver för att få fullgott skydd! Det första är Evy - Ett solskydd i mousseformat! Du tar en golfbollsstorlek för ansikte och hals, gnuggar mellan händerna tills den blir rinnig och som ett serum, smörjer in ansiktet och så är du klar! För dig som har känsliga ögon har EVY också en blå som ska passa extra bra! Både den vanliga blåa och den för barn! Skyddar upp till 6h! Klairs all day airy sunscreen - gud vad jag älskar den här. Jag var med när den här presenterades och det var otroligt givande. Den här passar superbra och inga problem med ögonen. Tre fingerlängder är en bra riktlinje för ansikte, hals och dekolletage! Emma S SPF50 - en otrolig SPF för dig som är torrare och vill ha extra fukt i din rutin! Den är också bra för oss med kombo eller oljig hy som vill kunna skippa fuktkräm och ha solskydd som ger både och! 1/2 tesked för ansikte, hals och dekolletage! Med solskydd kan du tänka more is more! Hellre ha lite för mycket än lite för lite ❤️ Finns fler mått/tips gällande kroppen! Vill ni veta mer? Har du testat någon av dessa eller har du tips till mig? Vilket är ditt favoritsolskydd? 🤩
Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology
Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
All-day Airy Sunscreen 50 ml
Klairs
All-day Airy Sunscreen 50 ml
Hydrating Sun Protection SPF50 50 ml
Hydrating Sun Protection SPF50 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!