Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Ska du på bröllop i sommar eller ska du kanske till och med g
Matilda
23/06-13:54
Ska du på bröllop i sommar eller ska du kanske till och med gifta dig? 💍🤍 I början av juni publicerade jag några bröllopsinspirerade looks på min Instagram som passar oavsett om du är där som gäst eller bruden själv. Här är mina topp 3 bästa tips för att få sminket att hålla denna bröllopssäsong!  1. Använd produkter som du vet att du gillar och du vet fungerar för dig och din hudtyp! Din bröllopsdag är inte dagen du bör experimentera med nya produkter. 2. Primer, puder, setting spray - denna magiska trio kommer få ditt smink att hålla hela dagen. Tänk på att inte alla produkter samarbetar väl med varandra, så var noga med att välja produkter med ingredienser som gifter sig (see what I did there 😉). 3. Kräm som toppas med puder - för att få en riktigt long lasting makeup brukar jag använda en krämprodukt som bas för att sedan toppa med puder. T.ex. kräm blush toppas med puder blush och kräm bronzer toppas med puder bronzer.  Nedan ser du några av mina must-have produkter, samt en av mina bröllopssminkningar (min personliga favorit). Alla mina bröllopssminkningar kommer snart att finnas samlade i ett inlägg under “Beauty Looks” ❤
Armani Luminous Silk Foundation 4
Armani Luminous Silk Foundation 4
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Sensai Glowing Base SPF10 Primer
Sensai Glowing Base SPF10 Primer
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml