/ Sitter här och väntar på att bli upphämtad, njuter av den
Nikki
Beauty Pro
24/05/25-09:56

Sitter här och väntar på att bli upphämtad, njuter av den lediga, lugna stunden när Sofia postade sitt äkta, vackra och viktiga inlägg. Att hon är både klok, vacker och rolig vet man utan att ens ha träffat henne. 😘

En viktig fråga att ställa sig själv poppar upp och ännu viktigare är det att ärligt kunna svara!

VAD ÄR EGENTLIGEN SKÖNHET UTAN HJÄRTA ❤️? För mig är svaret: INGENTING!!!

Vill därför berätta vad jag ska göra idag. Häng på om ni kan och vill eller uppmana någon ni känner!

I en ytlig värld är det än viktigare att engagera sig - inte minst för sin egen skull.

Visst älskar jag parfymer och hudvård men det är i naturen och med djur jag hämtar kraft och glädje. Frisk luft, välmående och kärlek kommer på köpet. Och vill jag gärna tro, ett hälsosamt utseende.

Ska ut ett helt gäng på promenad i skogen. Inget ovanligt men just idag har det ett syfte och ska dokumenteras. Vi går: Agria Hundpromenad 2025 🐶🎉

Den 23-25 maj promenerar vi till förmån för de hemlösa hundarna på Hundstallet. Även i år kan man delta antingen fysiskt i Stockholm eller digitalt. För varje hund som deltar skänker Agria 10 kronor till Hundstallet.

Så har du hund (lucky you!🥰)... Annars tipsa någon om detta eller köp en scarf till någon fyrfota vän! 🐕‍🦺❤️🥰

Det tar bara några minuter, och vi sitter ju redan med telefonen i handen.. 😃 Man behöver INTE vara eller bli kund hos Agria. Man behöver inte heller åka ut i skogen, en promenad runt kvarteret funkar också.

Tips! Har du en mamma med stort hjärta och som gillar djur! Hitta en garanterat uppskattad present som gör gott på Hundstallets hemsida.

De finaste presenterna kommer inte i en kartong! 🎁

Kommentera gärna och berätta om du har något du brinner för och som engagerar dig eller något du skulle vilja göra! Kanske kan vi inspirera varandra! 💞

Fortsätt utforska gemenskapen!