/ Senaste köpet! Var tvungen att slå till då det var 25% på
Sofia
Beauty Pro
02/09/23-12:32(redigerad den 02/09/23-12:34)
Senaste köpet! Var tvungen att slå till då det var 25% på smink, plus att det nya Lip Butter Balm från Kylie Cosmetics kom ut. Har dessutom varit på jakt efter en bra browgel så jag testar Morphes genomskinliga och NYXs tinted. En brunaktig lipliner saknades i min kollektion så en sån blev det också😁. Älskarrr läppbalsamet. Det glider på läpparna så behagligt och ger dom verkligen den fukt som behöver med en lätt färg och hög glans. Det enda är att det känns lite tungt på läpparna, men det hjälper det hålla längre. Browgelen har tyvärr inte imponerat på mig så mycket då jag har väldigt envisa ögonbryn, men Morphes går att få en rejäl hold om man jobbar lite för det. NYXs är jag inte så förtjust i då det inte riktigt torkar. Det går att flytta runt under hela dagen och plockar ibland upp produkter runt ögonbrynen p.g.a. det så dom ser nästan "smutsiga" ut. Kan hända att jag bara måste låta formulan torka till sig lite i förpackningen på båda men vi får se. Läppennan har jag inget dåligt att säga om. Den lägger sig fint och har precis rätt balans mellan krämig och torr så att den är lätt att använda och håller under dagens gång. Färgen hade jag hoppats var lite kallare och mörkare men det är mitt fel, inte produkten.
Tinted Butter Balm 338 Pink Me Up At 8
Kylie By Kylie Jenner
Tinted Butter Balm 338 Pink Me Up At 8
The Brow Glue Instant Brow Styler 2 Taupe
NYX Professional Makeup
The Brow Glue Instant Brow Styler 2 Taupe
Brow Finishing Gel Translucent
Morphe
Brow Finishing Gel Translucent
Slim Lip Pencil Nude Beige
NYX Professional Makeup
Slim Lip Pencil Nude Beige