/ Senaste köpet nr 2
Irena
Beauty Pro
26/06/26-18:36

Senaste köpet nr 2

Ännu ett köp där jag kunde fynda. Hade 30% rabatt på rose inc och Paco R och med 20% extra betalade jag typ halva priset för dessa. Doften var ett blindköp baserat på noter och jag var lite nervös men tusan vad jag gillade den. Sådär grön, lite spicy och blommig med lite vanilj och mysk i basen. Perfekt för varma sommarkvällar 🌇

Foundationen från rose inc har jag köpt tidigare men körde nu på en mörkare nyans. Tyvärr märkte jag ganska snabbt att något var fel för den doftade typ rutten fisk när jag skulle testa på ansiktet. Gjorde en snabb check på batchkoden och såg att den producerades 2021 med utgångsdatum juli 2024, så nästan två år gammal. Har kontaktat kundservice för reklamation. Lite tråkigt med en rea där butiker kanske passar på att göra sig av med gamla produkter. Sånt har jag tyvärr märkt av vid vinter och sommarreor då jag köpt produkter med passerat utgångsdatum både hos Kicks, Åhlens och Lyko. Det har dock alltid funkat att få pengarna tillbaka, men tråkigt när sånt händer.

kan annars vaaarmt rekommendera denna foundation som smälter in som smör i ansiktet 😍

Olympea Parfum Parfum 50 ml
Rabanne
Olympea Parfum Parfum 50 ml
Softlight Skin-Smoothing Liquid Foundation 15N Medium Neutral
Softlight Skin-Smoothing Liquid Foundation 15N Medium Neutral
Fortsätt utforska gemenskapen!