đ·Senaste KICKS köpet đ·
Fick för ett par dagar sedan hem en leverans med en Ă„terkommande favorit och 3 nya produkter đ TyvĂ€rr hittar jag inte produkterna att tagga, men skriver vad det Ă€r nedanför đž
âą Smashbox Photo Finish Illuminate Glow Primer 30 ml
En av de primers jag inte Ànnu testat frÄn Smashbox. Formulan verkar ge vÀldigt fint glow. Den Àr lite mer slippery frÄn början men torkar ner nÄgot, dock vet jag mer nÀr jag haft möjlighet att testa den fler gÄnger.
âą Maybelline New York Grippy Serum Primer 30 ml
En vÀldigt vÀlomtalad budgetfavorit som nu skall testas! Har swatchat den och Àlskar faktumet att den har en serum formula, kÀnns vÀldigt lÀtt pÄ huden och bidrar med lite grip!
âą Fenty Beauty Match Stix Contour Skinstick Amber
Ă
terkommande favorit som behövde fyllas pĂ„. Ălskar formulan, den Ă€r lĂ€ttarbetad, glider inte runt jĂ€mfört med vissa andra contour/bronser sticks och fĂ€rgen amber Ă€r ett perfekt mellanting mellan en contour och bronser shade för mig. Funkar utmĂ€rkt om du vill ha en naturlig nose contour!
âą Clarins Water Lip Stain Nude Water 13
En ny produkt som jag ser vÀldigt fram emot att testa! Har inga liptints och tanken Àr vÀl att ha denna pÄ no makeup-makeup dagar, samt under min lip combo (ifall lÀppennan försvinner under dagen).
TĂ€nker att jag kör lite first impressions nĂ€r jag anvĂ€nt dem mer đ