/ đŸŒ·Senaste KICKS köpet đŸŒ·
Noa
Beauty Star
17/03/26-08:30(redigerad den 17/03/26-08:30)

đŸŒ·Senaste KICKS köpet đŸŒ·

Fick för ett par dagar sedan hem en leverans med en Ă„terkommande favorit och 3 nya produkter 💕 TyvĂ€rr hittar jag inte produkterna att tagga, men skriver vad det Ă€r nedanför 🌾 ‱ Smashbox Photo Finish Illuminate Glow Primer 30 ml En av de primers jag inte Ă€nnu testat frĂ„n Smashbox. Formulan verkar ge vĂ€ldigt fint glow. Den Ă€r lite mer slippery frĂ„n början men torkar ner nĂ„got, dock vet jag mer nĂ€r jag haft möjlighet att testa den fler gĂ„nger.  ‱ Maybelline New York Grippy Serum Primer 30 ml En vĂ€ldigt vĂ€lomtalad budgetfavorit som nu skall testas! Har swatchat den och Ă€lskar faktumet att den har en serum formula, kĂ€nns vĂ€ldigt lĂ€tt pĂ„ huden och bidrar med lite grip!  ‱ Fenty Beauty Match Stix Contour Skinstick Amber Återkommande favorit som behövde fyllas pĂ„. Älskar formulan, den Ă€r lĂ€ttarbetad, glider inte runt jĂ€mfört med vissa andra contour/bronser sticks och fĂ€rgen amber Ă€r ett perfekt mellanting mellan en contour och bronser shade för mig. Funkar utmĂ€rkt om du vill ha en naturlig nose contour! ‱ Clarins Water Lip Stain Nude Water 13 En ny produkt som jag ser vĂ€ldigt fram emot att testa! Har inga liptints och tanken Ă€r vĂ€l att ha denna pĂ„ no makeup-makeup dagar, samt under min lip combo (ifall lĂ€ppennan försvinner under dagen). TĂ€nker att jag kör lite first impressions nĂ€r jag anvĂ€nt dem mer 💕
FortsÀtt utforska gemenskapen!