Hem / Alla inlรคgg / ๐ŸŒž Self-tan & SPF ๐ŸŒž Jag ska erkรคnna att jag gรคrna vill
Nikki
Beauty Pro
26/04/24-10:14
๐ŸŒž Self-tan & SPF ๐ŸŒž Jag ska erkรคnna att jag gรคrna vill ha lite solkysst glow men helst utan att ligga och steka pรฅ stranden. ร„r ganska mycket utomhus men dรฅ tillhรถr jag dem som hellre skyddar mig med tunna klรคder, solhatt/keps och solglasรถgon รคn att hela dagarna upprepat smรถrja mig med solskydd. Men om jag รคr pรฅ stranden eller ligger vid poolen sรฅ smรถrjer jag mig frรฅn topp till tรฅ med solskyddsprodukter frรฅn EVY Technology (sรคljs tyvรคrr ej lรคngre pรฅ KICKS men finns pรฅ mรฅnga apotek), SPF50 i ansiktet och pรฅ kroppen brukar jag bรถrja med SPF50 fรถr att i slutet av sommaren รถvergรฅ till SPF30. ร„lskar denna brun-utan-sol mist fรถr ansiktet frรฅn St Tropez och anvรคnder gรคrna nรฅgon hรคrlig, รฅterfuktande och vรคldoftande olja fรถr att fรฅ lite fรคrg och glow pรฅ kroppen. Finns mรฅnga att vรคlja bland, t ex denna frรฅn Rituals, Karma Shimmering Body Oil men รคven t ex NUXE och Hickap. Tรคnk pรฅ att inte spara och anvรคnda gammalt solskydd - det รคr en fรคrskvara! Oftast finns det pรฅ fรถrpackningen en symbol med antalet mรฅnader produkten kan anvรคndas efter รถppnandet eller sรฅ kan det stรฅ ett bรคst fรถre datum som pรฅ mina EVY och dรฅ gรคller det oavsett om fรถrpackningen รคr รถppnad eller inte. Njut av S๐ŸŒžLEN men var rรคdda om er! ๐Ÿฅฐ Det รคr en sak att i fรถrtid fรฅ rynkor och pigmentflรคckar, en annan att fรฅ hudcancer!
๐ŸŒž Self-tan & SPF ๐ŸŒž  Jag ska erkรคnna att jag gรคrna vill