Reset my batteries đ
Det hÀr faller in under kategorin vardagslyx för mig. NÀr jag har en jobbigare period eller som nu sover vÀldigt dÄligt sÄ tycker jag om att anvÀnda den hÀr pillow misten frÄn Rituals (sÀljs hos Kicks). Den innehÄller linalool men jag hade den redan nÀr jag fick min allergi konstaterad sÄ jag anvÀnder den ibland men kommer inte köpa om den.
Anyway. Vardagslyx. Klassar den hÀr produkten som det eftersom att det egentligen Àr en rÀtt överflödig produkt, vilket jag ocksÄ tyckte nÀr jag fick den som gÄva vid ett köp frÄn Rituals. Det kÀndes verkligen som ett dÄligt försök att bara sÀlja onödiga produkter för att tjÀna mer pengar. Och pÄ sÀtt och vis Àr det vÀl det sÄklart för jag kan absolut inte sÀga om den ens har nÄgon inverkan pÄ min sömn alls, men det kÀnns alltid lite lyxigt att gÄ och lÀgga sig efter att den sprayats pÄ kudden.
Doften Àr inte sÀrskilt stark alls sÄ jag som Àr doftkÀnslig klarar av den utan problem. KÀnner den bara lite lÀtt nÀr jag ligger vanligt pÄ kudden, det kommer liksom som en liten hint nÀr jag rör pÄ huvudet