/ Reklam för Kicks Beauty Talks 🏆 Mina topp tre serum
@skincarebyastrid
Beauty Star
26/10/23-16:26(redigerad den 26/10/23-16:29)
Reklam för Kicks Beauty Talks 🏆 Mina topp tre serum just nu đŸ† Jag tĂ€nkte att det Ă€r dags att följa upp topplistan för toners med en topplista för mina bĂ€sta serum som finns inne hos KICKS just nu. Vi kör igĂ„ng! đŸ„‰Radiance Serum frĂ„n Exuviance - det hĂ€r serumet innehĂ„ller bland annat AHA-syra och PHA-syra. Det gör den hĂ€r bĂ„de till en produkt som exfolierar lĂ€tt, binder fukt och Ă„terfuktar. PHA-syran fungerar Ă€ven som en antioxidant. Underbar att anvĂ€nda pĂ„ morgonen (kom ihĂ„g solskydd!). đŸ„ˆCrystal Retinal frĂ„n Medik8 - den hĂ€r innehĂ„ller retinaldehyd som jobbar pĂ„ fina linjer, porer, pigmenteringar och minskar uppkomsten av finnar. Utöver det sĂ„ innehĂ„ller den olika typer av hyaluronsyra och Ă€ven c-vitamin. Finns i flera styrkor för att man ska hitta den styrka som passar en sjĂ€lv. Perfekt kvĂ€llsserum! đŸ„‡10% Azelaic Acid Booster frĂ„n Paula’s Choice - den hĂ€r boostern kan anvĂ€ndas som serum, punktbehandlare eller blandas i din krĂ€m. Den innehĂ„ller azelinsyra och Ă€ven BHA-syra. Den gör att pigmenteringar minskar, att finnar och vita pormaskar hĂ„ller sig borta och att hudtonen blir jĂ€mnare. Vill aldrig nĂ„gonsin vara utan den hĂ€r. Underbar produkt! AnvĂ€nder kvĂ€llstid.  💭 Har du testat nĂ„got utav dessa? Tycker du om dem? đŸ˜âœš
Crystal Retinal 6 30 ml
Medik8
Crystal Retinal 6 30 ml
Radiance Serum 30 ml
Exuviance
Radiance Serum 30 ml
10% Azelaic Acid Booster 30 ml
10% Azelaic Acid Booster 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!