Reklam för Kicks Beauty Talks
đ Mina topp tre serum just nu đ
Jag tÀnkte att det Àr dags att följa upp topplistan för toners med en topplista för mina bÀsta serum som finns inne hos KICKS just nu. Vi kör igÄng!
đ„Radiance Serum frĂ„n Exuviance - det hĂ€r serumet innehĂ„ller bland annat AHA-syra och PHA-syra. Det gör den hĂ€r bĂ„de till en produkt som exfolierar lĂ€tt, binder fukt och Ă„terfuktar. PHA-syran fungerar Ă€ven som en antioxidant. Underbar att anvĂ€nda pĂ„ morgonen (kom ihĂ„g solskydd!).
đ„Crystal Retinal frĂ„n Medik8 - den hĂ€r innehĂ„ller retinaldehyd som jobbar pĂ„ fina linjer, porer, pigmenteringar och minskar uppkomsten av finnar. Utöver det sĂ„ innehĂ„ller den olika typer av hyaluronsyra och Ă€ven c-vitamin. Finns i flera styrkor för att man ska hitta den styrka som passar en sjĂ€lv. Perfekt kvĂ€llsserum!
đ„10% Azelaic Acid Booster frĂ„n Paulaâs Choice - den hĂ€r boostern kan anvĂ€ndas som serum, punktbehandlare eller blandas i din krĂ€m. Den innehĂ„ller azelinsyra och Ă€ven BHA-syra. Den gör att pigmenteringar minskar, att finnar och vita pormaskar hĂ„ller sig borta och att hudtonen blir jĂ€mnare. Vill aldrig nĂ„gonsin vara utan den hĂ€r. Underbar produkt! AnvĂ€nder kvĂ€llstid.
đ Har du testat nĂ„got utav dessa? Tycker du om dem? đâš
Medik8
Crystal Retinal 6 30 ml
Exuviance
Radiance Serum 30 ml
10% Azelaic Acid Booster 30 ml