🧼 Dove Vanilla & Shea Butter Shower Gel: Krämig duschcreme som lämnar huden mjuk och återfuktad. Doftar klassisk Dove-doft med mjuk vanilj. Kommer köpa igen.
🧼 Dr. Ceuracle Pro Balance Pure Cleansing Oil: Bra rengöringsolja för ansiktet med lätt narturlig citrusdoft. Tvättar smidigt bort smink utan att huden blir stram och lämnar ingen hinna. Tror det var min tredje flaska så jag gillar den!
💦 MANTLE The Shroom Essence: Uppskattad dyrgrip till essence. Härligt tjock konsistens som återfuktar bra. Ger dock inte så mycket "glid" på huden men effekten är bra. Tung, lite klumpig glasflaska men kan tänka mig att köpa den igen till det kallare halvåret när Mantle kör sin 2 för 1-kampanj.
💦 COSRX The 6 Peptide Skin Boost: Peptidserum med väldigt lätt konsistens (jag har använt den som en toner). Plumpar och återfuktar bra. Väldigt prisvärd, har blaskat på den över allt där jag vill ha fukt och plump, typ dekolletage. Kommer köpa igen.
☀️ Clarins Invisible Sun Care Stick SPF50: Ett av få SPF-sorter som min son på 4 år tolererar. Smidigt, lite större stick med bra glid. Om detta är hudvård som min son gillar så ÄLSKAR jag det. 🙃