/ đŸŒč RECENSION ROSE INC SATIN LIP đŸŒč Jag Ă€r hĂ€rmed besatt av
Louiseemretsson
Beauty Pro
21/07/24-11:08

đŸŒč RECENSION ROSE INC SATIN LIP đŸŒč

Jag Àr hÀrmed besatt av rose inc, jag hade turen att vinna bÄde lÀppstift och rouge hÀr pÄ kicks beauty talks och wow? I videon har jag ett lÀppglans innan lÀppstiftet sÄ pigmentet Àr lite svagare Àn om det appliceras direkt pÄ lÀpparna.

Okej sĂ„ lĂ€ppstiftet har en "vass" kant som gör appliceringen mer exakt, vilket jag Ă€lskar, mina lĂ€ppar blir ocksĂ„ Ă„terfuktad, det Ă€r som en hybrid mellan lĂ€ppstift och hudvĂ„rd i ett, sĂ„ himla bra! Ă€lskar nĂ€r smink har hudvĂ„rdande egenskaper 💋

LĂ€ppstiftet hĂ„ller inte genom allt, men det Ă€r lĂ€tt att Ă„terapplicera och jag Ă€lskar designen pĂ„ produkterna, rose inc kĂ€nns sĂ„ lyxigt verkligen đŸȘ· Ă€lskar att den har en magnet som gör att locket sitter pĂ„ ordentligt, lĂ€tt att öppna, applicera och trots mycket pigment kĂ€nns den lĂ€tt, inte kletig och fĂ€rgen Ă€r sĂ„ fin, en nude/rosa mot det ljusare hĂ„llet, helt underbar med en mörkare lĂ€ppenna! đŸ€©

rose incs smink Ă€r veganska och bĂ„de lĂ€ppstiftet och blushen finns som refill vilket Ă€r miljövĂ€nligt đŸ«¶đŸœ

Satin Lip Color Rich Refillable Lipstick Besotted
Satin Lip Color Rich Refillable Lipstick Besotted
FortsÀtt utforska gemenskapen!