đč RECENSION ROSE INC ROUGE đč
Ăntligen har jag tid att recensera min vinst, ett superfint set frĂ„n rose inc, först ut Ă€r rouget och jag kan avslöja redan nu att det kommer bli ett omköp đȘ·
rouget tillför en sÄn fin naturlig lyster och fÀrgen "Daylily" Àr en varm mjuk fÀrg som Àr byggbar, pigmentrik och sjunker snabbt in i huden.
Det spelar ingen roll vilken foundation jag anvĂ€nt, sĂ„ har den lagt sig fint och jĂ€mt över huden, Ă€ven utan foundation sitter den jĂ€ttefint. âïž Jag Ă€lskar formulan, den Ă€r krĂ€mig men Ă€ndĂ„ relativt "fast" sĂ„ den kĂ€nns liksom inte kletig alls. Rouget innehĂ„ller vitamin E och Ă„terfuktande Ă€mnen som passar perfekt till min torra hy.
Om jag inte hade vunnit den, hade jag nog inte köpt rouget för jag har innan anvĂ€nt NARS liquid blush (och gör Ă€n men inte lika ofta) sĂ„ Ă€r jĂ€tteglad att jag vann, för det Ă€r en ny favorit hos mig â€ïž
jag har anvĂ€nt rouget som rouge (sĂ„klart) pĂ„ lĂ€pparna och pĂ„ mina ögonlock för en mjuk fin look âïž Ă€Ă€Ă€lskar! priset Ă€r ganska högt men det krĂ€vs lite produkt för att fĂ„ en fin finish sĂ„ den kommer hĂ„lla lĂ€nge, jag applicerar den gĂ€rna med fingrarna men det funkar ocksĂ„ att anvĂ€nda en sminkborste đ€©