Recension för:
Rituals - The Ritual Of Namaste Bakuchiol Natural Booster
Vad är det för produkt?
Det här är ett 99% naturligt ansiktsserum som innehåller Bakuchiol vilket är ett naturligt alternativ till Retinol. Det har en oljebaserad formula! Hyn blir mer elastisk och cellförnyelsen stimuleras. Den har anti aging-effekt och passar alla hudtyper. Denna sägs förhöja din naturliga skönhet!
Hur använder man serumet?
Ta 4-5 droppar fördelat på ett rengjort ansikte och hals upp till 2 ggr/dag. Därefter kan du fortsätta med valfria produkter.
Vad tycker jag?
Jag har testat den här produkten ett tag (morgon och kväll). Jag tycker att den är väldigt skön mot huden, den absorberas rätt snabbt och lämnar en skön och len känsla. Jag kan ibland bli lite röd i ansiktet men tycker att den här oljan har en lugnande effekt när det gäller det. Den känns mild och skonsam & tack vare de naturliga ingredienserna så tror jag att den passar även de med känslig hy. Efter användning får hyn ett hälsosamt glow. Jag tycker faktiskt också att min sminkbas har blivit bättre efter att ha applicerat serumet. Dock bör man nog vänta så att det absorberas in i huden.
Sammanfattning:
Jag kan varmt rekommendera det här serumet och är tacksam att jag fick testa den här produkten! Den känns mild men effektiv!
Rituals
The Ritual Of Namaste Bakuchiol Natural Booster 20 ml