/ ✨Origins✨ Har testat en del från märket och det jag testat
Jennifer
Beauty Pro
27/08/24-17:23(redigerad den 27/08/24-17:28)
✨Origins✨ Har testat en del från märket och det jag testat har jag gillat väldigt mycket. Nu ser jag att det kommit två nyheter som jag tyckte verkade väldigt spännande och intressanta 🍋🍊 🧡YOUTHTOPIA PEPTIDE PLUMPING APPLE CREAM MOISTURIZER🧡 Vår NYA antioxidantrika peptidkräm - som innehåller över 50 000 stamceller från äpplen - ökar hudens smidighet och gör den synbart mjukare med fukt hela dagen.Denna peptidbaserade fuktkräm med äppelkärnolja, squalane, extrakt från äppelstamceller och antioxidantrik ferment från äppelskal mättar huden med fukt, hjälper till att bibehålla hudens vitalitet, stärker hudbarriären och minimerar uppkomsten av porer. Huden känns smidig och ser fräsch och hälsosam ut. 🧡YOUTHTOPIA REFINING APPLE PEEL TONER & EXFOLIATOR🧡 Exfolierar huden och förfinar synligt porerna för en superslät, polerad look. Den ökar också hudens fyllighet med omedelbar återfuktning.Vår NYA smoothing face peel - fullpackad med ett extrakt av 100 000 äppelstamceller - förfinar synligt porer och hudstruktur för ett superlent, strålande utseende.Denna ansiktspeeling använder vårt äppelcidervinäger- och glykolsyrakomplex för att släta ut huden, minska uppkomsten av porer och öka hudens lyster. Den uppstramande återfuktningen gör att huden ser smidig ut, medan det antioxidantrika äppelskalsfermentet och stamcellsextraktet från äpple gör att huden ser yngre ut längre.
Youthtopia Refining Apple Peel Toner & Exfoliator 100 ml
Origins
Youthtopia Refining Apple Peel Toner & Exfoliator 100 ml
Youthtopia Peptide Plumping Apple Cream Moisturizer 50 ml
Origins
Youthtopia Peptide Plumping Apple Cream Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!