/ Om jag fick välja enbart en sminkprodukt att använda hela
Irena
Beauty Pro
25/06/23-19:16
Om jag fick välja enbart en sminkprodukt att använda hela livet så vore det utan tvekan mascaran. Klarar mig inte utan lite svärta på fransarna. Jag brukar gå efter more is more när det gäller fransar, d.v.s mycket volym och längd. Eftersom jag hunnit testa en del artdeco produkter och varit nöjd med alla hittills så tänkte jag att jag skulle ge denna mascara en chans efter att ha läst fina recenssioner. När jag öppnade förpackningen lade jag först märke till den maffiga hylsan. Den påminde mig lite om diorshows mascara, men cirkus 250 kronor billigare. Skulle den klara av testet...att ge den megavolym som utlovades...jag hoppades.. Jag kommer alltid vara ärlig när jag testar något och detta är nog en av de sämsta mascaror jag har testat. Den gifte sig helt enkelt inte med mina fransar utan gick direkt till skilsmässan...dvs spretiga fransar, bitvis spindelbenseffekt och svårarbetad borste. Jag upplever varken någon megavolym eller längd. Den hade även en tendens att kladda ner ögonlocken. Kul att ha provat något nytt, men kommer ej köpa igen 👐
Volume Supreme Mascara 15 ml
Volume Supreme Mascara 15 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!