Hem / Alla inlägg / Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer.
Irena
Beauty Pro
04/03/24-19:28
Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer. Älskar att testa nya och har alltid oturen att mina favoriter försvinner efter ett tag. Utöver de parfymer som säljs på den traditionella marknaden så har jag under det sista året kommit få ett stort intresse för så kallande Niché dofter, en fröjd för näsan, men en sorg för plånboken. Tur då att det går att beställa samples från en svensk hemsida som heter ecsentica. Har som rutin att beställa en sample per månad. Mina favoriter hittills är de tre första bilderna och den fjärde (High Frequency) är på väg till brevlådan nu. Jag kan säga att psycadelic Love är ganska så lik Ysl Manifesto Elixir om någon av er saknar denna utgångna skönhet. Sceptre från Thamen är en underbart kryddig parfym med lätt aquatisk ton som stannar kvar på kläderna i en evighet. Självklart har man testat några riktigt dåliga också men de lämnar vi utanför denna tråd 🤣 Så ni vill jag höra, har ni någon Niche parfym ni rekommenderar eller annan parfym som inte säljs på Kicks, Åhléns m.m som ni har fastnat för 😍
Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer.
Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer. - 2
Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer. - 3
Om det är något jag är smått besatt av så är det parfymer. - 4