Okej så jag har fått testa anastasia beverly hills "brow freeze" och jag är käääär 🥺 jag har testat detta mirakel ett tag nu och kommer aldrig sluta använda. ❤ på första bilden har jag bara produkten på ena sidan (ni ser garanterat vilken). Jag med mina buskiga ögonbryn gillar produkter som dessa och jag har testat många olika (nyx, 3ina m.fl) men brow freeze håller ju heeela dagen, kvällen och natten!
Brow freeze funkar med andra produkter också, jag brukar göra som @browfelicia och trycka till ögonbrynen samt applicera en annan produkt med färg där det behövs ( jag använder nyx lift and snatch) och det är en dröm verkligen 👏🏽 jag rekommenderar den till a l l a som vill ha en produkt som håller vad den lovar. (Typ som urban decays setting spray) 💫
Enda nackdelen jag märker (inte för mig men kanske för andra) är locket, det är väldigt viktigt att sluta locket tätt och det kan vara svårt för vissa kanske. Jag har läst att människor får mögel i sina och det tror jag beror på att locket inte sitter rätt helt enkelt.
Själva designen är som vanligt lyxig ( jag menar ABH har ju sjukt fin design och jag upplever att alla kollektioner är lyxig).
Är den värd pengarna då? Ja, snälla Ja! Det krävs så liiite produkt så den kommer hålla forever 🧚🏾♀️
Det tar 30 sekunder att applicera och 15 sekunder att forma. Max. Så, vill du ha en produkt som funkar till vardagen och går fort är brow freeze ett måste 👏🏽 Fortsätt utforska gemenskapen!