Off topic från forumet då det i sig inte är beautyrelaterat
Har varit på sjukhuset den här morgonen för att träffa min lungfysioterapeut. Jag har i åtminstone ett års tid haft en oklar inflammatorisk förändring i lungorna, en som man inte vet vad den kommer ifrån eller riktigt vet vad vi ska göra åt. Har hela hösten genomgått en för mig ganska omfattande behandling ur avseendet att det tar mycket tid och energi i anspråk, vilket har försämrat den funktionsnedsättande kroniska sjukdom jag redan lever med sen snart 13 år tillbaka. All denna behandling till trots så har förändringarna inte förbättrats alls och jag ska nu därför trappa upp behandlingen.
Det här är huvudanledningen till att jag under hösten varit mer frånvarande, både här och egentligen i hela livet. Jag är väldigt glad att mina julkalendrar gör att jag återigen är här dagligen för forumet i sig bidrar till något positivt för mig.
Så om jag ibland är kort, om jag ena dagen är bra på att kommentera och sen andra dagen bara orkar gilla era inlägg så är det pga det. Min grundsjukdom gör också att jag får kognitiv svikt vilket rent konkret visade sig igår när jag kommenterade Nikkis recension eller Ewas inlägg om sin nya testprodukt och inte skrev allt det som jag egentligen tänkte, utan det enda som kom ut i skrift var just det som låg längst fram i hjärnan.
Jag har inte skrivit det här inlägget för att någon ska tycka synd om mig egentligen, jag har skrivit det för att jag på något sätt behövde dela med mig av det som finns på insidan men inte syns utanpå.
Tack för att ni finns