/ ✨️ Nygammal highlighter ✨️ Jag har varit på jakt efter en
Nikki
Beauty Pro
07/09/24-07:18(redigerad den 07/09/24-07:24)
✨️ Nygammal highlighter ✨️ Jag har varit på jakt efter en ny highlighter. Har redan några, både flytande, stick och med puderformula bl a OFRA. Min absoluta favorit är dock min mini Becca från Smashbox och den börjar ta slut. Har testat så många de senaste veckorna och det finns otroligt många fina och bra highlighters. Har testat en del stick också. Kommer ju väldigt många nya produkter i den formen nu och stick är jättesmidiga men jag var ändå ute efter puderformula denna gången. Men man ska inte välja bort utan att testa först. Problemet är (eller är det egentligen ett problem?) att av alla dessa testade highlighters hittar jag ingen jag gillar mer än den jag redan har. För mig som nästan alltid väljer att testa nytt var detta en ny upplevelse. Men nu är sökandet över och jag har favoriten även i fullsize. De är så dryga så den lär räcka i år. Kan verkligen rekommendera denna så testa i butik om du blir nyfiken på den. Oslagbar lyster (utan att se glittrig ut) och en krämig formula jag älskar. Beskrivning: SMASHBOX LOVES BECCA En skimrande highligther i krämig formula som efterlämnar huden sammetslen med en lätt pärlemorskimrande lyster. Till skillnad från traditionella highlighters med pressat puder innehåller denna unika formula skimrande pärlpigment som har blandats med vätska för att ge en härligt krämig textur. Den krämiga formulan är lätt att bygga på och smälter sömlöst in i huden utan att se glittrig ut. Rent ljus reflekteras från alla vinklar för att ge naturlig, strålande lyster.  En riktig ⭐️-produkt! 🥰
Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Smashbox
Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Smashbox
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Fortsätt utforska gemenskapen!