Nu har jag testat dessa i nÄgra veckor. AlltsÄ...WOW.
Detta kommer bli en av mina mest anvĂ€nda hudvĂ„rdsrutiner framöver đ
TIRTIR
Milk Skin Toner
Ă
terfuktar verkligenmagiskt, ger ett fantastiskt lyster och kÀnns lÀtt pÄ huden. Hett tips! Blanda ut lite med din foundationger det en jÀttefin dewy look som varar en hela dagen. Ger glass skin.
Reflect Glow Prep Primer
En glow-boostande primer som Äterfuktar, jÀmnar ut och greppar sminket. LÀtt och skapar en perfekt grund för att hÄlla sminket pÄ plats hela dagen.
Mask Fit Makeup Fixer
En settingspray som fÄr makeupen att hÄlla samtidigt som den ger en frÀsch och strÄlande finish. Den Àr bÄde vatten- och svettresistent och sjÀlva sprayen fördelar den jÀmnt över huden. Denna konkurrerar absolut med min storfavorit Hickaps Glow monkey!
ANUA
Anua Niacinamide 10% + TXA 4% Serum
Serumet Àr ett lystergivande och Àr sÀrskilt utvecklat för att behandla mindre pigmentförÀndringar som akneÀrr m.m.
Jag tycker mig se en förbÀttring av huden. Inte för att jag haft mycket problem men fina linjer tex. har blivit mer uppstramade och "utsuddade", Àven om de finns kvar sÄ syns de mindre. Jag brukar vara skeptiskt till sÄdan hÀr hudvÄrd dÄ jag aldrig tror att de riktigt funkar. Men...men denna kan jag ha blivit överbevisad...inte för att den som sagt tar bort men ger ÀndÄ ett resultat. Och sÄ lÀmnar den en otrolig glass skin efter sig. Som dÄ passar perfekt med Tirtir produkterna nÀmnda ovan.
Nej men alltsĂ„, dessa Ă€r riktiga vinnare hos mig. Rekommenderas starkt! đ„°đ„°
Jag hittar endast Tirtir milk tonern samt Anua serumet pÄ Kicks. Men jag hoppas de tar in resten ocksÄ.