/ Nu var det länge sedan men minns när jag gick i skolan och
Thea
Beauty Star
07/06/25-06:09(redigerad den 07/06/25-06:15)

Nu var det länge sedan men minns när jag gick i skolan och skulle på disco i 6e klass. Mamma skulle hjälpa till o fixa det "lilla extra" så hon drog i en massa papiljotter i mitt hår som var midjelångt. Allt var lugnt tills hon skulle ta ur dom, det var det värsta trasslet jag varit med om. Eller nej det var mer än trassel helt ärligt... Det slutade med att jag satt och grät, mamma ville klippa av håret på mig för att få bort dom och pappa lyckades - efter 50min - få ur eländet med hjälp av en skruvmejsel, 1 flaska balsam och en hel radda svordomar. Var så öm i hårbotten så jag inte vågade borsta håret första 2 dagarna efteråt. Behöver nog inte ens säga att jag aldrig mer satt en rulle i mitt hår, ryser än idag trots att jag är 35år.

🫶🏻 Jag hade mer än gärna testat den här serien så jag får uppleva riktigt fin glans i mitt hår. Jag har fortfarande fobi för att sätta upp saker i håret, även tofsar tycker jag är obehagliga speciellt när jag ska ta ur dom. Håret behöver all hjälp det kan få att må bra i sig självt så jag slipper tillsätta accessoarer. Och OM jag skulle göra det så får håret gärna vara så glansigt att sakerna halkar ur håret. Skulle känna mig så vacker o slänga omkring med håret trots värmen av sommaren 😍☀️

Fortsätt utforska gemenskapen!