đđŒ Ăntligen Ă€r man frisk (till 90%) frĂ„n influensan... Och som jag lÀÀÀngtat efter att fĂ„ sminka mig, nĂ„gon mer som kĂ€nt sĂ„ nĂ€r man varit sjuk? đ
Som Beauty Tester fick jag hem KVD Tattoo Liner Trooper Black och var superspĂ€nd pĂ„ att testa den. Jag kan börja med att sĂ€ga att Ă€r du ute efter en eyeliner som hĂ„ller hela dagen - this is the one âđŒ och dĂ„ kanske man tĂ€nker âmen Ă„h, dĂ„ blir den jobbig att tvĂ€tta av sen..â but NO my darlings, den var mycket lĂ€tt att tvĂ€tta bort :) so no worries.
Jag som Ă€r van vid pensel sĂ„ var penna ovanligt för mig đ men det gick bra till slut. Det som jag tycker skiljer sig mellan pensel och penna Ă€r att pensel drar med sig mycket mer produkt frĂ„n burken och ger mer pigment direkt medan med pennan fĂ„r man mĂ„la pĂ„ nĂ„gra gĂ„nger tills det blir helt svart.
Annars dĂ„, jo men tycker absolut det Ă€r en bra produkt frĂ€mst för att den verkligen höll heeela dagen âïž Helt ok pris men den gör liksom sitt. Var sĂ„ goda att se bilderna för en bĂ€ttre look pĂ„ vad det Ă€r jag babblar om! đ„°
KVD
Tattoo Liner Trooper Black