/ **mardrömsscenario**: När jag på en inläggning på sjukhuset
Sofia
Beauty Pro
07/06/25-11:26(redigerad den 07/06/25-12:13)

mardrömsscenario: När jag på en inläggning på sjukhuset för en inplanerad operation 2021 hade glömt mina två bästa vapen mot tovor och friss. Den inplanerade operationen var samma dag jag blev inlagd och jag skulle stanna minst 3 dygn. Efter operationen då jag vaknat till och mår lite bättre så ska jag borsta håret och letar efter borsten och min balsam spray. Jag visste att det var ett fågelbo. Jag upptäckte snart att de inte fanns i väskan. Jag tänkte att någon bestulit mig. Jag fick en kam av ansvarig sjuksköterska men det gick verkligen inte. För att ge er en tydligare bild så har jag vid tillfället långt ,ganska tjockt och slingat blondt. Jag har jättemjukt hår med massa hårstrån som gärna trasslar. Jag var tvungen att ge upp efter 1 timmes intensivt slitande. Armar värkte och jag var helt less. Satte upp i en mamma-knut som höll sig så tills jag kom hem. Ruffset och att jag glömt allt hemma ( låg på sängen) innebar att jag var tvungen att klippa mig MYCKET. Så glöm aldrig era produkter säger jag.

The Original Pink Fizz
Tangle Teezer
The Original Pink Fizz
Frizz Ease Daily Miracle Leave-In Conditioner 200 ml
Frizz Ease Daily Miracle Leave-In Conditioner 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!