/ När jag har vad en liten tjej vill ha... För ett antal år
Nathalie
Beauty Pro
13/12/25-14:37

När jag har vad en liten tjej vill ha...

För ett antal år sen var vår lilla familj väldigt ekonomiskt utsatt och det var svårt att få ihop ens till hyra och räkningar varje månad. Vid flera tillfällen samlade både nära och kära och främlingar ihop pengar till oss så vi skulle klara oss ett tag till. Där och så lovade jag mig själv att den dagen jag har ekonomisk möjlighet att hjälpa andra ska jag göra det.

Det har tagit lite olika uttryck genom åren, när min son bytte storlek handlade det ofta om att skänka de kläder och skor som var i gott skick till någon annan. Andra gånger har vi som familj avstått julklappar till oss själva för att istället vara julgivare till andra familjer.

Så här om dagen såg jag ett inlägg där en ung tjej önskade sig en mascara eller blush och jag kände att det var det minsta jag kan göra. Jag anmälde mig som givare och och blev snabbt ihopkopplad med familjen. Men jag valde att inte sluta vid en mascara och en blush, jag tittade igenom vad mer jag har som är oanvänt och plockade ihop en ögonskugga, en blush duo, läppoljan från här om dagen som jag ändå var osäker på färgen och ett parfymprov jag fick igår.

Nu ska jag bara slå in allt och skicka iväg med post till familjen 💜

Fortsätt utforska gemenskapen!