/ Mysiga höst-och vinterdofter ☕️🍂☃️🔥❄️ Är det fler än jag
Nikki
Beauty Pro
16/01/26-08:53
Mysiga höst-och vinterdofter ☕️🍂☃️🔥❄️ Är det fler än jag som har fler vinter- än sommardofter? Tycker de är lite som med klädmodet. Oftast mer intressant med höst- än vårkollektionerna! 😃 På våren och sommaren spelar parfymerna lite mindre roll för mig. Är mer än nöjd om jag har någon Marc Jacobs och/eller Issey Miyake. Gärna någon Clean och några mister. Men idag är det vinter, januari, men hallå, ändå fredag och det är ju för många en favvodag! 🥰 Extra laddad, vet inte var den energin kommer ifrån 😂 men tycker ofta det känns så för mig i alla fall. Helgen väntar, förhoppningsvis med både tid för vila och massa kul för oss alla! 🤗🤩 Idag föll valet på en riktig favorit. Föll för den vid första sniffet och faller fortfarande! Det händer inte ofta! Burberry's originaldoft Goddess EdP - varma och mjuka vaniljnoter. Som äkta vanilj, len med sötma istället för syntetiskt sötsliskig, aromatisk lavendel och kryddor som kakao och ingefära. På bilden de av mina parfymer som jag räknar som huvudsakligen höst- och vinterdofter. Självklart använder jag dem emellanåt även vid andra tillfällen precis som jag har vissa året om-dofter som t ex Valentino's Donna Born In Roma EdP som saknas på bilden. Ibland kan det ju faktiskt bli ännu mer effektfullt att överraska med en totalt oväntad doft vid "fel" årstid eller tillfälle! 😃 Kommer t ex ihåg ett tillfälle när jag skulle fördriva tiden och gick runt och provdoftade parfymer innan jag skulle till tandläkaren. En Tom Ford som blommar ut och eldas på ytterligare under den starka belysningen precis över mig i undersökningsstolen är inte att rekommendera! 😃 Det doftade såå mycket så det var tur för tandläkaren att han hade munskydd på! 😂 Vet att man inte ska använda parfym inom eller när man ska besöka vården men glömde totalt av mig! Önskar alla en fin dag! 🤍
Goddess EdP 50 ml
Burberry
Goddess EdP 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!