/ My 24h Dream Team x 2 💧 IT Cosmetics Confidence In A
Nikki
Beauty Pro
15/03/23-10:20(redigerad)
My 24h Dream Team x 2 💧 IT Cosmetics Confidence In A Cream IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream BeautyAct HydraRepair Melting Cream IT Cosmetics Confidence-serie Ă€r anti-age och det behöver jag egentligen inte men jag bara Ă€lskar dessa Ă€ndĂ„ och med tanke pĂ„ vilka storsĂ€ljare de Ă€r sĂ„ Ă€r det nog mĂ„nga som Ă€r nöjda med resultatet ocksĂ„. DagkrĂ€men frĂ„n Lumene Ă€r för mig en riktig vinterkrĂ€m. Passar mycket torr hud och Ă€ven kĂ€nslig dĂ„ den Ă€r oparfymerad. HydraRepair Melting Cream frĂ„n BeautyAct Ă€r fyllig och nĂ€ringsrik, passar bĂ„de dag och natt och Ă€r jĂ€ttebra under makeup Dessa 4 krĂ€mer anvĂ€nder jag och alternerar emellan. Jag tycker om variation (och det funkar för min hud under förutsĂ€ttning att den alltid fĂ„r mycket Ă„terfuktning). PĂ„ sĂ„ sĂ€tt fĂ„r den ocksĂ„ lite olika verksamma ingredienser och nĂ€ring till sig och för ekonomin Ă€r det ocksĂ„ bra att Ă€ven anvĂ€nda produkter i en lite lĂ€gre prisklass (BeautyAct och Lumene) och sĂ€rskilt nĂ€r de levererar som dessa. Skulle vara roligt om ni vill kommentera och gĂ€rna dela med er av era 24h Dream Team. 💛
Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics
Confidence In A Cream 120 ml
Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
IT Cosmetics
Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream 50 ml
Lumene
Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream 50 ml
HydraRepair Melting Cream 50 ml
BeautyAct
HydraRepair Melting Cream 50 ml