Multi-masking with Kiehls đ€
Den hĂ€r tiden pĂ„ Ă„ret upplever jag att jag kĂ€nns mer fuktfattig i bĂ„de hyn men ocksĂ„ i hĂ„ret! DĂ€rför unnar jag mig ikvĂ€ll en multi-maskning session med Ultra Facial Rehydrating Mask för ansiktet och Amino Acid Scalp Moisture-restorative Treatment Mask till hĂ„ret. Tips ocksĂ„ för alla som vill ge en julklapp som passar ALLA âš
đ€ Ultra Facial Masque, en intensivt fuktgivande ansiktsmask för torr hud som hjĂ€lper till att stabilisera hudens fuktbarriĂ€r och förhindrar fuktförlust medan du sover eller vill ha en snabb boost med Ă„terfuktning. Applicera ett synligt lager pĂ„ huden och lĂ„t verka i 15 minuter som en intensiv Ă„terfuktning. Ansiktsmasken innehĂ„ller 10,5 % squalane och glacialt glykoprotein som ger nĂ€ring och stĂ€rker huden. Formulan smĂ€lter in i huden som en ansiktsolja. Burken Ă€r tillverkad av 100 % Ă„tervunnen plast.
đ„„ Kiehl's Ă„terfuktande hĂ„rinpackning för hĂ„rbotten som lugnar torr hud och obehag. Denna mask Ă„terstĂ€ller fuktbalansen i hĂ„rbotten och skyddar den mot hĂ„rt vatten och styling. Masken innehĂ„ller bĂ„de tre aminosyror och triglycerider utvunna ur kokosolja. AnvĂ€nd Kiehl's Ă„terfuktande mask för hĂ„rbotten och hĂ„r som ser sundare ut. Sen att den doftar underbart kokos Ă€r en stor bonus för oss kokosnöt-Ă€lskare!
Amino Acid Hair Mask 250 ml
Ultra Facial Overnight Rehydrating Mask 28 ml