/ MORPHE RECENSION 💩 Jag har anvĂ€nt morphes settingspray ett
Louiseemretsson
Beauty Pro
06/01/24-17:01
MORPHE RECENSION 💩 Jag har anvĂ€nt morphes settingspray ett tag nu och kan Ă€ntligen lĂ€mna en liten recension hĂ€r pĂ„ beauty talks. Okej sĂ„ jag tycker mycket om den! Absolut bĂ€sta misten jag testat hittills, den Ă€r mjuk och det kommer ut i en jĂ€mn och bra mĂ€ngd đŸ‘đŸœ Sprayen gör verkligen att sminket smĂ€lter samman, det enda jag saknar lite Ă€r glow. AlltsĂ„ den ger det till viss del, men det hĂ„ller inte sĂ„ lĂ€nge som jag hade önskat ✚ Priset Ă€r bra för det man fĂ„r, det Ă€r en stor mĂ€ngd och kommer rĂ€cka lĂ€nge, Ă€ven för den som sminkar sig ofta đŸ‘đŸœđŸ‘đŸœ och det Ă€ r verkligen en settingspray! Sminket hĂ„ller, sitter pĂ„ plats och jag kan anvĂ€nda den i flera steg utan att nĂ„gra problem. đŸ«¶đŸœ Doften Ă€r inget speciellt vilket Ă€r bĂ€ttre Ă€n en för stark doft, det Ă€r mycket (myyycket) produkt 😍 jag har förstĂ„s anvĂ€nt UD all nighter och MACs fix+ (den guldiga) morphes Ă€r mer likt UD och jag rekommenderar den till er som vill ha en bra settingspray men som inte ger överdrivet med glow och lyster. đŸ‘‹đŸœđŸ‘‹đŸœ
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
Morphe
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!