Hem / Alla inlรคgg / MORPHE RECENSION ๐Ÿ’ฆ Jag har anvรคnt morphes settingspray ett
Louiseemretsson
Beauty Pro
01/06/24-17:01
MORPHE RECENSION ๐Ÿ’ฆ Jag har anvรคnt morphes settingspray ett tag nu och kan รคntligen lรคmna en liten recension hรคr pรฅ beauty talks. Okej sรฅ jag tycker mycket om den! Absolut bรคsta misten jag testat hittills, den รคr mjuk och det kommer ut i en jรคmn och bra mรคngd ๐Ÿ‘๐Ÿฝ Sprayen gรถr verkligen att sminket smรคlter samman, det enda jag saknar lite รคr glow. Alltsรฅ den ger det till viss del, men det hรฅller inte sรฅ lรคnge som jag hade รถnskat โœจ๏ธ Priset รคr bra fรถr det man fรฅr, det รคr en stor mรคngd och kommer rรคcka lรคnge, รคven fรถr den som sminkar sig ofta ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ och det รค r verkligen en settingspray! Sminket hรฅller, sitter pรฅ plats och jag kan anvรคnda den i flera steg utan att nรฅgra problem. ๐Ÿซถ๐Ÿฝ Doften รคr inget speciellt vilket รคr bรคttre รคn en fรถr stark doft, det รคr mycket (myyycket) produkt ๐Ÿ˜ jag har fรถrstรฅs anvรคnt UD all nighter och MACs fix+ (den guldiga) morphes รคr mer likt UD och jag rekommenderar den till er som vill ha en bra settingspray men som inte ger รถverdrivet med glow och lyster. ๐Ÿ‘‹๐Ÿฝ๐Ÿ‘‹๐Ÿฝ
Morphe
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g