MORPHE RECENSION đŠ
Jag har anvÀnt morphes settingspray ett tag nu och kan Àntligen lÀmna en liten recension hÀr pÄ beauty talks.
Okej sĂ„ jag tycker mycket om den! Absolut bĂ€sta misten jag testat hittills, den Ă€r mjuk och det kommer ut i en jĂ€mn och bra mĂ€ngd đđœ
Sprayen gör verkligen att sminket smĂ€lter samman, det enda jag saknar lite Ă€r glow. AlltsĂ„ den ger det till viss del, men det hĂ„ller inte sĂ„ lĂ€nge som jag hade önskat âšïž
Priset Ă€r bra för det man fĂ„r, det Ă€r en stor mĂ€ngd och kommer rĂ€cka lĂ€nge, Ă€ven för den som sminkar sig ofta đđœđđœ
och det Ă€ r verkligen en settingspray! Sminket hĂ„ller, sitter pĂ„ plats och jag kan anvĂ€nda den i flera steg utan att nĂ„gra problem. đ«¶đœ
Doften Ă€r inget speciellt vilket Ă€r bĂ€ttre Ă€n en för stark doft, det Ă€r mycket (myyycket) produkt đ jag har förstĂ„s anvĂ€nt UD all nighter och MACs fix+ (den guldiga) morphes Ă€r mer likt UD och jag rekommenderar den till er som vill ha en bra settingspray men som inte ger överdrivet med glow och lyster. đđœđđœ
Morphe
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g