✨Morgonrutin i kylan!✨
När jag var i fjällen förra veckan så tog jag med mig en hel rutin från BUDGIE (och SPF från EVY) för att skydda och stärka hudbarriären. Det här är de produkter jag använde:
- Glowy Cactus Extract Face Mist - kan användas både som serum eller toner. Jag använder det som båda. Kan användas morgon och kväll.
- 5% Glowy Niacinamide Avocado Face Gel - en otroligt rik och återfuktande kräm med 5% niacinamid som är tillräckligt för att ge effekt men utan att orsaka irritiation. Den här återfuktar sååå bra med både hyaluronsyra och glycerin samt att den innehåller PHA som också återfuktar och exfolierar lätt.
- Face Mousse SPF30 - ett otroligt solskydd som bildar en hinna i huden som då både stärker hudbarriären och skyddar mot UV-ljuset.
- Creamy Avocado & BHA Cleansing Balm - ett ord: MAGISK. Den här tar bort smink och SPF i ett nafs utan att irritera.
Nourishing Avocado Water Gel Cleanser - en mild, skonsam rengöring som inte lämnar huden stram efteråt. Allt man önskar av en vattenbaserad rengöring.
- Glowy AHA Whipped Face Mask - här har vi glow i en burk! En otrolig ansiktsmask som antingen kan användas 10-15 minuter eller över natten. Innehåller AHA som exfolierar, minskar fina linjer och binder fukt.
Älskar att man kan använda få men riktigt bra produkter och ändå få ihop sin rutin! Har du någon favorit från BUDGIE? 😍
EVY Technology
Daily UV Face Mousse SPF30 75 ml
BUDGIE
Creamy Avocado & BHA Cleansing Balm 65 ml
BUDGIE
5% Glowy Niacinamide Avocado Face Gel 50 ml
BUDGIE
Nourishing Avocado Water Gel Cleanser 125 ml
BUDGIE
Glowy Cactus Extract Face Serum Mist 100 ml
BUDGIE
Glowy AHA Whipped Face Mask 65 ml