/ Mitt senaste köp på KICKS har äntligen kommit, beställde
Matilda
Beauty Pro
17/09/24-15:04(redigerad den 17/09/24-15:10)
Mitt senaste köp på KICKS har äntligen kommit, beställde förra veckan när de hade grym rabatt på KICKS som gick att kombinera med andra erbjudande 🤩 Köpte bland annat refill kuddar till min ögonfransböjare och Sheet masks från Dr.ceuracle som jag tycker är toppen då de är återfuktande, lugnande och innehåller mycket serum 👌🏻 Köpte även vegan kombucha tea essence från Dr.ceuracle som jag varit nyfiken på ett tag efter att läst massa bra recensioner om den. Kan återkomma med vad jag tycker om den när jag testat den ordenligt! 😃 🌟 Lite info om essencen (som jag fått genom elvirahudterapeuten på Youtube): Den är tvådelad och lite oljebaserad (den ska skakas innan använding). Den innehåller bland annat 68% grönt tevatten, 20% kombucha, centella, ceramider och solrosolja. Denna ska passa en torr hy då den fuktger och fuktbevarar (i och med oljan). Kombucha (svart te) är en fermenterad ingridiens som därmed ska vara rik på probiotika, vitaminer och aminosyror, vilka ska kunna balansera och näringsge huden. Dock kanske den inte passar dig som kan man vara känslig mot fermenterade ingridienser eller som har svamp-acne, vill ni veta ännu mer kan jag rekommendera att gå in kolla på elvirahudterapeuten på Youtube.
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Royal Vita Propolis Anti-Oxidant Mask 25 ml
Royal Vita Propolis Anti-Oxidant Mask 25 ml
Hyal Reyouth Lifting Mask 23 ml
Hyal Reyouth Lifting Mask 23 ml
Eyelash Curler Pads
Eyelash Curler Pads
Fortsätt utforska gemenskapen!