Mitt senaste köp från Kicks!
Sol de Janeiro 40 - för några månader sen sa jag att jag nog inte skulle köpa förutom om de var på rea, sen har jag hunnit testa den mer och insåg att jag nog ville ha den 😀
Handtvål från Moroccan Oil - vi har en tvål på diskbänken som innehållet linalool, dvs jag tål den inte, men har varit för snål för att byta ut. När den här nya är slut kommer jag fylla upp pumpen med annan tvål.
Fotkräm från Aco - min fotkräm var slut och jag kollade på flera olika. Såg att @Virre hade recenserat den här och valde att de den ett försök!
Fotkräm från Maria Åkerberg - valde att också testa den här eftersom att den fanns i en liten tub för bara 37 kr (på rea).
Sminkborste från LH cosmetics - en smal, snedställd detaljborste är alltid användbart!
Glitter primer från NYX - ska testa om den förhindrar fallout från LH cosmetics fina glitterskuggor. Glittret är nämligen typ omöjligt att bli av med när det fallit ner på kinden, trots att jag gör min bas efter ögonskuggan för att kunna tvätta bort det ordentligt 😂