/ Mitt senaste köp, bas och läppar i fokus. Jag hade länge
Irena
Beauty Pro
04/09/24-18:23(redigerad den 04/09/24-18:24)
Mitt senaste köp, bas och läppar i fokus. Jag hade länge spanat in och testat nyansen Viva Planet från Macs nya matta kollektion, men behövde hitta en läppenna som skulle matcha det hela. Följer en beautyinfluencer på Instagram som rekommenderade nyansen Stone. Bevakade den pennan i flera månader, men såg sen att Kylie lanserat nya läppennor där det bland annat fanns en i nyans Stone som enligt recensioner ska vara lik Mac’s. Måste säga att jag skrattade lite när jag såg pennan då den ser ut som och känns som en riktig penna man använder (läs använde för nu görs ju allt på iPad) i skolan på 90 talet. Tur att den åtminstone såg bra ut på läpparna 😍 ska bli kul att testa denna combo i dagarna. Läppstiftet i nyans Viva planet är verkligen den perfekta kalla nude nyansen. Sen måste jag också slå ett slag för världens bästa primer. Jag köpte ju nyligen Benefits nya matta primer (den rosa), men den funkade inte riktigt med min hy. Såg bra ut i början av dagen, men upplevde sen att den aldrig satte sig och jag blev glansig på ytan med porer som kom fram. Nää.. nu håller jag mig till min favorit 4 ever! Passa på att testa den nu när Kicks har 20% på alla basprodukter.
Macximal Viva Glam Lipstick Viva Planet
MAC
Macximal Viva Glam Lipstick Viva Planet
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Kylie By Kylie Jenner
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Flawless Start Instant Perfecting Primer 30 ml
Elizabeth Arden
Flawless Start Instant Perfecting Primer 30 ml
Ultimate Blending BFFS!
FLAER
Ultimate Blending BFFS!