Hem / Alla inlรคgg / Mitt sรคtt att alltid hitta rรคtt nyans! Och alla nyanser
Nikki
Beauty Pro
27/02/24-16:48
Mitt sรคtt att alltid hitta rรคtt nyans! Och alla nyanser dรคremellan... ๐Ÿ˜€ Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation รคr en av Sveriges mest kรถpta foundations och jag fรถrstรฅr varfรถr. En lรคttapplicerad och medeltรคckande formula som jรคmnar ut hudtonen och ger en neutral finish med lรคtt lyster. Perfekt fรถr mig som gillar naturliga looks. Dessutom innehรฅller den lite solskydd (SPF20) och รคr vegansk. Jag har ljus hud med neutral underton (pรฅ vintern mycket ljus) men fรฅr รคndรฅ viss fรคrg pรฅ sommaren. Med dessa nyanser tรคcker jag in min huds fรคrgskala fรถr hela รฅret. Ultra Light (warm) Light (cool) Medium (cool) Som ni ser har jag ingen foundation med "rรคtt" underton men de passar bra รคndรฅ sรฅ ja, underton har betydelse men stirra er inte blinda pรฅ den. Den ljusaste nyansen med neutral underton som denna foundation finns i รคr nyansen Tan. Den nรฅr jag i bรคsta fall efter nรฅgra veckor vid Medelhavet men dรฅ anvรคnder jag รฅ andra sidan inte foundation. ๐Ÿ˜€๐ŸŒด๐ŸŒž
Mitt sรคtt att alltid hitta rรคtt nyans! Och alla nyanser
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Light
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Medium
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Ultra Light