Mitt så kallade sminkbord. Har egentligen bara blivit en typ av hylla. Sitter sällan där och sminkar mig. Har använt platsen främst för att föna håret men även det har jag börjat göra på annan plats i hemmet.
Har flera olika baser. Ibland köper jag en foundation som jag älskar, försöker använda den mer sällan just för att jag gillar den. Slutar ofta med att jag glömmer bort den.. Sen har vi de jag köper som jag sedan inte alls tycker om.
Här har vi allt från Maybelline, Caia, Huda Beauty, Armani, Estee Lauder, Smashbox, HausLabs, Natasha Denona, Nars osv osv.
Är bokstavligen kaotiskt på platsen där all smink ligger utspritt. Det jag använder mest frekvent just nu ligger i min vita necessär då den brukar få följa med under dagen om jag behöver bättra på något. Även all hårvård är placerat här 🙈 Favoriterna där är i dagsläget R+co Waterfall och Moroccanoil Frizz shield (som jag fick som beautytester). Älskar även torrschampot från Living Proof samt värmeskyddet från Maria Nila i torrt hår! 🩷Överväger dock att byta ut skrivbordet till en byrå istället så behöver det inte se så stökigt ut. Och alla kategorier kan ha var sin låda. Under skrivbordet ligger nämligen alla värmeverktyg. Bland annat dyrgripen och min bästa investering gällande håret - min dyson airstrait 🧡
Armani
Luminous Silk Foundation 3.5
Estée Lauder
Double Wear Stay-In-Place Makeup 1C1 Cool Bone
Smashbox
Photo Finish Smooth & Blur Primer Jumbo 50 ml
R+Co
Waterfall Moisture + Shine Lotion 147 ml
Moroccanoil
Frizz Shield Spray 50 ml
Maybelline New York
Super Stay Lumi-Matte Foundation 35 ml 350