Hem / Alla inlägg / ☆ Mitt beauty-löfte 2024 ☆ I år ska jag helhjärtat satsa på
Sofia
Beauty Pro
01/13/24-19:06
☆ Mitt beauty-löfte 2024 ☆ I år ska jag helhjärtat satsa på att verkligen vårda det jag har – min hud, mitt hår, mina naglar. Sminkningar och frisyrer blir både snyggare och lättare att få till med en bra grund. Jag har redan börjat resan mot välmående hud under slutet av 2023 då jag fick testa ett par produkter från Skinome. Inte nog med att de dämpat och lindrat min rosacea, de har på något mirakulöst sätt botat min torra hy. 🙌🏼 Jag är i princip inte torr i ansiktet längre, det är helt galet! År 2024 ska jag komma ihåg att jag har hud på resten av kroppen också som kan behöva lite lotion. 😅 Håret har jag inte blekt på evigheter, och efter att jag fyllde 30 har det blivit lockigt helt plötsligt. 😅 2024 vill jag klippa håret axellångt så att jag orkar ta hand om det. Inte tvätta det för ofta, använda vårdande produkter (älskar Continu!) och kanske styla håret ibland för det har jag saknat. 😊 Bästa metoden för att inte bita sönder både naglar och nagelband har faktiskt varit press on-naglar från Switch nails. De är svinsnygga, lätta att få på och sitter länge. När jag har dessa naglar på mår mina naturliga naglar mycket bättre och växer sig fina. 💅🏻 Så mer lösnaglar 2024 helt enkelt!
☆ Mitt beauty-löfte 2024 ☆ I år ska jag helhjärtat satsa på