/ đŸŒ€ Mitt bĂ€sta sommarhack 💛 Ett av mina favorit sommar hack
Rakel
Beauty Pro
09/06/22-13:41
đŸŒ€ Mitt bĂ€sta sommarhack 💛 Ett av mina favorit sommar hack Ă€r Brun utan sol frĂ€knar!! Finns det nĂ„got finare, frĂ€schare och somrigare Ă€n frĂ€knar? Tror faktiskt inte det. Vad jag gör Ă€r att hĂ€lla ut en klick av Ida Warg Self Tanning lotion pĂ„ en BUS vante (för att skydda bordet) sedan doppar jag försiktigt i en strippling brush, sveper mjukt av överflödet pĂ„ vanten och sedan duttar jag försiktigt borsten över ansiktet dĂ€r jag vill ha frĂ€knarna. Oftast fokuserar jag pĂ„ över nĂ€san, kindbenen och lite i pannan. Av den BUS som blir över brukar jag ocksĂ„ lĂ€gga lite bronzer vid kindben och panna för att ge en naturlig solkysst look. Jag gör detta pĂ„ kvĂ€llen efter jag tvĂ€ttat ansiktet men innan nattkrĂ€men, sedan tvĂ€ttar jag ansiktet som vanligt pĂ„ morgonen och det Ă€r sĂ„ himla skönt att dĂ„ vakna upp och kĂ€nna sig frĂ€sch och redo för dagen. Eftersom jag Ă€r lika blek som ett vitt A4 papper kan jag ocksĂ„ spraya lite BUS mist över ansiktet för att fĂ„ mer fĂ€rg och glow. DĂ€r gillar jag att anvĂ€nda Ida Warg Self Tanning body mist men har ocksĂ„ gillat Sunny Stories Self Tan Hydra Face mist! LĂ„t oss vara Ă€rliga, pĂ„ sommaren Ă€r det sĂ€llan vi vill anvĂ€nda oss av full face of makeup och eftersom frĂ€knarna och BUS bronzern redan ger dimension till ansiktet sĂ„ Ă€r sommarlooken nĂ€stan klappad och klar bara dĂ€r. Men Ă€ven om man vill anvĂ€nda foundation, som jag gjorde idag dĂ„ jag anvĂ€nde en stor favorit Beauty Act Luminous Complexion Foundation, sĂ„ syns frĂ€knarna igenom och ger en sĂ„ gullig detalj till looken!! đŸ„°
Self Tanning Water Mist 75 ml
IDA WARG
Self Tanning Water Mist 75 ml
Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
IDA WARG
Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
Sunny Stories
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!