đ€ Mitt bĂ€sta sommarhack đ
Ett av mina favorit sommar hack Àr Brun utan sol frÀknar!! Finns det nÄgot finare, frÀschare och somrigare Àn frÀknar? Tror faktiskt inte det.
Vad jag gör Àr att hÀlla ut en klick av Ida Warg Self Tanning lotion pÄ en BUS vante (för att skydda bordet) sedan doppar jag försiktigt i en strippling brush, sveper mjukt av överflödet pÄ vanten och sedan duttar jag försiktigt borsten över ansiktet dÀr jag vill ha frÀknarna. Oftast fokuserar jag pÄ över nÀsan, kindbenen och lite i pannan. Av den BUS som blir över brukar jag ocksÄ lÀgga lite bronzer vid kindben och panna för att ge en naturlig solkysst look.
Jag gör detta pÄ kvÀllen efter jag tvÀttat ansiktet men innan nattkrÀmen, sedan tvÀttar jag ansiktet som vanligt pÄ morgonen och det Àr sÄ himla skönt att dÄ vakna upp och kÀnna sig frÀsch och redo för dagen. Eftersom jag Àr lika blek som ett vitt A4 papper kan jag ocksÄ spraya lite BUS mist över ansiktet för att fÄ mer fÀrg och glow. DÀr gillar jag att anvÀnda Ida Warg Self Tanning body mist men har ocksÄ gillat Sunny Stories Self Tan Hydra Face mist!
LĂ„t oss vara Ă€rliga, pĂ„ sommaren Ă€r det sĂ€llan vi vill anvĂ€nda oss av full face of makeup och eftersom frĂ€knarna och BUS bronzern redan ger dimension till ansiktet sĂ„ Ă€r sommarlooken nĂ€stan klappad och klar bara dĂ€r. Men Ă€ven om man vill anvĂ€nda foundation, som jag gjorde idag dĂ„ jag anvĂ€nde en stor favorit Beauty Act Luminous Complexion Foundation, sĂ„ syns frĂ€knarna igenom och ger en sĂ„ gullig detalj till looken!! đ„°
IDA WARG
Self Tanning Water Mist 75 ml
IDA WARG
Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
Sunny Stories
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml