Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlรคgg
๐ŸŒค Mitt bรคsta sommarhack ๐Ÿ’› Ett av mina favorit sommar hack
Rakel
09/06-13:41
๐ŸŒค Mitt bรคsta sommarhack ๐Ÿ’› Ett av mina favorit sommar hack รคr Brun utan sol frรคknar!! Finns det nรฅgot finare, frรคschare och somrigare รคn frรคknar? Tror faktiskt inte det. Vad jag gรถr รคr att hรคlla ut en klick av Ida Warg Self Tanning lotion pรฅ en BUS vante (fรถr att skydda bordet) sedan doppar jag fรถrsiktigt i en strippling brush, sveper mjukt av รถverflรถdet pรฅ vanten och sedan duttar jag fรถrsiktigt borsten รถver ansiktet dรคr jag vill ha frรคknarna. Oftast fokuserar jag pรฅ รถver nรคsan, kindbenen och lite i pannan. Av den BUS som blir รถver brukar jag ocksรฅ lรคgga lite bronzer vid kindben och panna fรถr att ge en naturlig solkysst look. Jag gรถr detta pรฅ kvรคllen efter jag tvรคttat ansiktet men innan nattkrรคmen, sedan tvรคttar jag ansiktet som vanligt pรฅ morgonen och det รคr sรฅ himla skรถnt att dรฅ vakna upp och kรคnna sig frรคsch och redo fรถr dagen. Eftersom jag รคr lika blek som ett vitt A4 papper kan jag ocksรฅ spraya lite BUS mist รถver ansiktet fรถr att fรฅ mer fรคrg och glow. Dรคr gillar jag att anvรคnda Ida Warg Self Tanning body mist men har ocksรฅ gillat Sunny Stories Self Tan Hydra Face mist! Lรฅt oss vara รคrliga, pรฅ sommaren รคr det sรคllan vi vill anvรคnda oss av full face of makeup och eftersom frรคknarna och BUS bronzern redan ger dimension till ansiktet sรฅ รคr sommarlooken nรคstan klappad och klar bara dรคr. Men รคven om man vill anvรคnda foundation, som jag gjorde idag dรฅ jag anvรคnde en stor favorit Beauty Act Luminous Complexion Foundation, sรฅ syns frรคknarna igenom och ger en sรฅ gullig detalj till looken!! ๐Ÿฅฐ
IDA WARG Self Tanning Water Mist 75 ml
IDA WARG Self Tanning Water Mist 75 ml
IDA WARG Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
IDA WARG Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
Sunny Stories Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
Sunny Stories Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml