/ đŸŒč Mitt bĂ€sta skönhetstips – underskatta aldrig en riktigt
Lejla Ibrahim
Beauty Star
15/06/25-23:55(redigerad den 15/06/25-23:59)

đŸŒč Mitt bĂ€sta skönhetstips – underskatta aldrig en riktigt bra parfym! đŸŒč MĂ„nga rynkar pĂ„ nĂ€san nĂ€r det gĂ€ller kĂ€ndisparfymer, som om artister inte kan nĂ„got om doft. Men lĂ„t mig sĂ€ga det: Billie Eilish och Sabrina Carpenter har slĂ€ppt tvĂ„ av de bĂ€sta parfymerna jag Ă€ger!

💚 Billie Eilish No. 1 Den hĂ€r har blivit en riktig favorit hos mĂ„nga nu nĂ€r vaniljdoft Ă€r trendigt. Den Ă€r söt, varm, krĂ€mig och lite trĂ€ig – nĂ€stan som smĂ€lt vaniljglass med lite mysk. Funkar Ă„ret runt, men blir extra magisk om man layer den med nĂ„got lite blommigt eller bĂ€rigt. Den har en trygg, varm vibe som verkligen hĂ„ller.

🍓 Sabrina Carpenter Sweet Tooth Det hĂ€r Ă€r ren jordgubbsmilkshake i parfymform! VĂ€ldigt söt, mjuk och fluffig, med toner som fĂ„r mig att tĂ€nka pĂ„ jordgubbar, sockervadd och glass i solen. Den luktar glĂ€dje och sommar, perfekt för vĂ„ren och varma dagar. Jag fĂ„r alltid komplimanger nĂ€r jag bĂ€r den!

Det bĂ€sta tipset? Layera dem smart med andra parfymer för att skapa din egna unika signaturdoft. De hĂ€r tvĂ„ Ă€r mina hemliga vapen 💗

VĂ€lj en eller flera svar
💭 Vilken parfymteam tillhör du? 💭 TvĂ„ kĂ€ndisparfymer som egentligen borde fĂ„ mycket mer hype:
4Bidrag
Eilish EdP 100 ml
Eilish EdP 100 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Skicka
Eilish EdP 100 ml
Billie Eilish
Eilish EdP 100 ml
Eilish Body Mist 236 ml
Billie Eilish
Eilish Body Mist 236 ml