/ Mina summer essentials – värmeintolerant edition ✨️ Jag är
Sofia
Beauty Pro
02/07/25-13:20

Mina summer essentials – värmeintolerant edition ✨️

Jag är mest bara trött, orkeslös och svettig på sommaren pga kroniska sjukdomar. Jag mår sämre ju varmare det är, så av naturliga skäl sminkar jag mig inte, fixar inte håret osv.

Jag har en solfjäder i väskan ALLTID, året runt, vart jag än ska. Har typ fyra stycken liggandes hemma också, de flesta i pridefärger. 🏳️‍🌈 Människans bästa uppfinning om du frågar mig. 😄🪭

Deo är alltid ett måste men jag tog med min deo för att just den luktar så jävla gott, jag hade velat ha en parfym som luktar likadant! Den finns sällan att köpa i butik av någon anledning. Nivea dry fresh. 🫧

Zarkoperfume Cloud Collection no 3 och Inception, samt Clean Shower fresh, är de parfymer jag använder mest just nu. Lätta, friska, fräscha dofter som får luften att kännas friskare än den egentligen är när det är varmt och klibbigt. 🌬

Och så klart måste jag ta hand om mina läppar och smörja in mina stackars händer. Tvättar händerna typ 400 gånger om dagen eftersom jag har väldigt nedsatt immunförsvar, så det gäller att återfukta huden. Inget funkar bättre än Skinomes handkräm och läppbalsam! 🤲🏻👄

Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Zarkoperfumes
Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Inception EdP 100 ml
Zarkoperfumes
Inception EdP 100 ml
Classic Shower Fresh EdP 60 ml
Clean
Classic Shower Fresh EdP 60 ml
Lip Repair 15 ml
Lip Repair 15 ml
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml